Dažniausiai Užduodami Klausimai

Pirkimas
  1. Ar būtina užsiregistruoti, norint apsipirkti Turnikai.lt
Turnikai.lt apsipirkti gali tiek užsiregistravę, tiek svečio statusą pasirinkę klientai. Registracija supaprastina ir pagreitina apsipirkimą: suteikia galimybę matyti visus atliktus užsakymus, išsaugoti mokėjimų kortelės ir pristatymo adresą.

  1. Kaip aš sužinosiu apie užsakymo būseną?
Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gaus tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, klientas gaus el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas. Po patvirtinimo, galimybės užsakymą atšaukti nebėra, nes prekės ruošiamos išsiuntimui.
Atsiskaitymas
  1. Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galima MAESTRO, VISA, MASTERCARD debetinėmis bei kreditinėmis kortelėmis, PAYPAL ir per elektroninę bankininkystę. Taip pat, už užsakytą inventorių visados galite atsiskaityti grynais pinigais vietoje.

 

  1. Kaip man žinoti, kad apmokėjimas pavyko?

Sėkmingai atlikus mokėjimą, gausite tai patvirtinantį laišką „Užsakymo patvirtinimas”.

 

  1. Ar apsipirkus turnikai.lt galiu gauti PVM Sąskaitą Faktūrą?

Taip. Tereikia „Apmokėjimo“ dalyje pasirinkti „Bus reikalinga PVM sąskaita-faktūra“ ir suvesti reikiamus laukus. Atlikus užsakymą PVM sąskaita-faktūra bus atsiųsta nurodytu el. pašto adresu.

 

Pristatymas
  1. Kokie užsakytų prekių pristatymo būdai?

Dažniausi prisatymo būdai:

  • pristatymas į pasirinktą adresą;
  • Atsiėmimas vietoje mūsų adresu. Mūsų adresą rasite čia.
  1. Kiek kainuoja pristatymas?

Prekių pristatymo kaina visados derinama abipusiu susitarimu ir tariamasi susisiekus su mumis. Kontaktai.

susisiekite